/ TRAVEL-VIENNA /

Sziasztok!

Egy élménybeszámolóval készültem nektek.
Novemberben eljutottam életemben először Bécsbe. Ami azt illeti, nagyon élveztem, annak ellenére is, hogy lejártam a lábaim és enyhén elfáradtam a nap végére.
Nagyon szép volt minden. Még nincs karácsonyi hangulatom, de ez a kis utazás megadta a kezdőlöketet.
 Eljutottunk a Néprajzi Múzeumba, és megnézhettem többek között a Willendorfi Vénusz szobrot, valamint a kontinensek elcsúszásainak bemutatását, ami igazán érdekes volt számomra. Megmutatta, hogy honnan indultunk, a jelenlegi állapotot és a jövőben bekövetkezendő változásokat.
 A város nappal és este is gyönyörű volt. A tömegközlekedési eszközök is eszméletlenül beleillettek abba a környezetbe és hangulatba.
Egyszerűen csodás volt.
A Szent István-székesegyház is káprázatos volt kívülről és belülről is. 

Ami még számomra igazán hihetetlen és még most is feldolgozás alatt lévő információ, hogy a helyi lakosok és a turisták is igazán odaadóak és segítőkészek voltak velünk szemben.












És akik ezt még szebbé tették:

   Remélem, hogy tetszettek a képek!
Gergő

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések