/ LANA /

Sziasztok!

A barátaim mindannyian tudják rólam, hogy Olaszország a szívemhez nőtt már jó pár éve. Azt nem mondanám, hogy olyan sok helyen jártam már az országon belül, de ahol voltam abba garantáltan beleszerettem.

Mondhatjuk azt, hogy közöm van Olaszországhoz, mert Édesapámék kint élnek a menyasszonyával és így jutottam ki hozzájuk én is. Két hónapja megbeszéltük a családdal, hogy legyek én a meglepetés, menjek ki velük én is. A meglepetés nagyon nem jött össze, köszönhető a Facebook , emberek a közelben újításának és Apu túlságosan is ért a Facebookhoz (FAIL). Természetesen éltem is a lehetőséggel, mert nem találkozunk sűrűn Apuékkal. Innen is köszönöm a lehetőséget.

 Egyszerűen imádom a hegyeket, azt ahogy a szél fúj, a hegyi friss levegőt. A helyiek is járnak nap mint nap túrázni, lényegtelen hogy mennyi idős az illető. 
Hihetetlen az állatszeretetük is, szinte bármilyen vendéglátósegységbe, vagy boltba bevihetik az emberek a kutyájukat. Szívem szerint indulnék is a nagy bőröndömmel lakni. 


Remélem, hogy tetszett nektek ez a rövid kis élménybeszámoló, és a nyáron, várhatóan Júniusban több képpel is jövök majd Lana-ból és környékéről.
Gergő 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések