/ AUTUMN OUTFIT /


Sziasztok!

Tudom, hogy régen volt már, amikor feltöltöttem az utolsó bejegyzést, és sokaknak furcsa lehet, hogy két hónap után sem a jól megszokott képekkel jövök, hanem egy teljesen új, egy teljesen más kategóriával, ami nem megszokott a blogon, de nem lesz sok ilyen, mivel általában úgy választom a ruháimat, hogy ne térjen el attól a vonaltól, amit már "beállítottam" magamnak, és nem is érzem magam annyira komfortosan ebben a divat témában, csak felkapom az első pólót, vagy nadrágot ami szembe jön velem és ennyi, viszont ebben a posztban a legújabb szerzeményemet szerettem volna megmutatni nektek, az őszi-téli cipőmet.
Aki ismer, tudja, hogy nem szeretem a bakancsokat, a magas szárú cipőket, sokkal inkább kedvelem az Oxford és Derby stílust képviselő darabokat, valamint a kényelem miatt a sportcipőket is. Bevallom, ettől a cipőtől féltem egy kicsit, hogy nem lesz hozzám illő, hogy teljesen más lesz, mint amilyet elképzeltem, de mégis megrendeltem, és milyen jól tettem!
Íme, itt egy pár kép:

Farmer dzseki: Piazza Italia
Póló: New Yorker
Nadrág: H&M
Cipő: H&M
Övtáska: örökölt darab
Fotó: Laura - Laura's Couture

Gergő 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések